У Вас є можливість обміну чи повернення придбаного у нас товару на протязі 14-ти днів після здійснення покупки.

Для цього Вам необхідно прийти до нас з “пакетом” наступних документів:

  • заява про обмін чи повернення товару;
  • паспорт чи інший документ, що підтверджує особу;
  • товарний чек (якщо Ви розраховувались готівкою);
  • оригінал банківської картки та сліп-чек (якщо Ви платили в онлайн-системі).

Обміняти чи повернути можливо тільки той товар, котрий не був у використанні або не пошкоджений. Поверненню чи обміну підлягає товар, у якого збережені всі споживчі якості, не ушкоджена упаковка, має товарний вигляд, фабричні ярлики та пломби. Якщо Ви вирішили відмовитись від замовлення до того, як Вам його доставив кур'єр, то на момент його прибуття Ви сплачуєте тільки вартість кур'єрських послуг або нічого не сплачуєте (якщо кур'єр ще не виїхав на вказану Вами адресу).

Звертаємо Вашу увагу на деякі обмеження по обміну та поверненню. Ми не приймаємо назад товари, які були підібрані та продані під персональний заказ та мають певні індивідуальні властивості. Також не підлягають обміну/поверненню товари, які були продані по уцінці, за сезонними знижками чи як некондиція.


Графік роботи Call-центру: Пн-Пт - 9.00-17.00. Тел.: 095 284-83-67.

Замовлення прийняті на сайті після 17-00 - обрабляються наступного робочого дня.